Αγάπη είναι να εργάζεσαι σε ένα χώρο γεμάτο με πιτσιρίκια που τρέχουν τριγύρω σου κι εσύ να σκέφτεσαι ότι είσαι ο πιο τυχερός άνθρωπος πάνω στη γη επειδή κάνεις αυτό το επάγγελμα.
Στις 14 Φεβρουαρίου μιλήσαμε στην τάξη για το συναίσθημα της αγάπης. Αυτό που νοιώθουμε για τα πρόσωπα που βρίσκονται στο άμεσο οικογενειακό μας περιβάλλον. Για τα ζωάκια μας, για τα λουλούδια μας κάποιες φορές. Αρχικά ο λόγος τους έγινε εικόνα και στην συνέχεια γραφή. Κι αυτό γιατί πρώτα ζωγράφισαν τα αγαπημένα τους πρόσωπα και στην συνέχεια γράψαμε στο φύλλο εργασίας τι κάνουμε για τα πρόσωπα αυτά (ή τι τους αρέσει να κάνουνε μαζί τους). Με το φύλλο εργασίας : Αγάπη είναι....( προέκυψε μετά από μία συζήτηση με την αγαπητή Ελένη), ήθελα να δώσω την ευκαιρία στα παιδιά να εκφράσουν και να παρουσιάσουν τα συναισθήματά τους στο χαρτί.
Το συναίσθημα αυτό το συναντήσαμε ξανά. Μετά από δυο μέρες ασχοληθήκαμε και πάλι μαζί του, αυτή τη φορά όμως σε μια άλλη διάσταση. Το ψυχοσάββατο είναι η αφορμή για την συνέχεια του θέματος και τα κόλλυβα που θα ετοίμαζα το μέσο για να πάμε λίγο παραπέρα την σκέψη μας και τον προβληματισμό μας. Μπορεί γύρο μας να υπάρχουν άνθρωποι που αγαπάμε, άλλους λιγότερο και άλλους περισσότερο και να τους το δείχνουμε, τι γίνεται όμως με αυτούς που έχουμε λατρέψει κι έχουν φύγει από τη ζωή; Μπορούμε άραγε να τους δείξουμε την αγάπη μας και την σκέψη μας;
Αυτό που με εντυπωσίασε στην όλη διαδικασία ήταν η αποδοχή του θέματος από τα παιδιά. Όλα είχαν κάποιον να αναφέρουν, ο οποίος δεν ήταν πια κοντά τους. Η Μελίνα που δεν είχε, μίλησε για τα ζώα της. Κατανόησαν τι είναι το ψυχοσάββατο, καθώς και για τα κόλλυβα ως μέσο έκφρασης της αγάπης μας προς τις ψυχές αυτές. Όπως και για την προσευχή στη λειτουργία από τον παππούλη την ημέρα αυτή.
Αυτός ήταν ο ένας λόγος που αγγίξαμε αυτό το τόσο ευαίσθητο θέμα. Ο άλλος ήταν η επίτευξη νοητικών διεργασιών. Και να τι εννοώ.
Έφτιαξα μια λίστα σε χαρτί με τις λέξεις των υλικών(με σειρά)
Καρτέλες με εικόνες των υλικών συνοδευόμενες από την αντίστοιχη λέξη.
Πρώτα έδειξα ένα ένα τα υλικά, τα ονόμασα και κάποια από αυτά τα μύρισαν και τα γεύτηκαν. Στη συνέχεια τους ζήτησα να παρατηρήσουν τη λίστα με τις λέξεις και να βρουν τι λέει «διαβάζοντας» την αντίστοιχη κάτω από την εικόνα της.
Ξέχασα να σας πω ότι χρειάστηκε να χτυπήσουν στο γουδί τα στραγάλια.
Η σημερινή ανάρτηση, είναι διαφορετική.
Και μιλάει....για την αγάπη!!!
Πόσο με συγκίνησε η ανάρτηση σου Νικολέττα μου...είναι πολύ τυχερά τα μικρά σου, όχι μόνο γιατί κάνετε τόσο όμορφες δραστηριότητες, αλλά επειδή έχουν μια κυρία που ξέρει πραγματικά να αγαπάει!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΧ!!!ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΜΟΥ !!ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ ΠΟΛΥ ,ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!ΚΑΙ ΓΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ!!!ΕΥΓΕ ΣΟΥ !!!ΤΟ ΑΓΓΙΞΕΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΚΟ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΜΕ!!!Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ!!!!!ΜΕ ΑΓΓΙΞΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΨΥΧΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΑΣ ΑΝΑΠΑΥΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ...
ΑπάντησηΔιαγραφήY.G
( ASXETO ,,H LEKTIKH EPALUUEYSH SOY ISXYEI AKOMH)
Νικολεττα!!! με κατασυγκινησες...τι να πω, πραγματικα εντυπωσιαστηκα απο το τροπο που αγγιξατε ενα τετοιο θεμα! μπραβο σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήχαίρομαι που θα τα λέμε... χαίρομαι τα λουλούδια σου... η μουσική... άριστη!
ΑπάντησηΔιαγραφή