Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Η πασχαλινή μας κάρτα



Έχω ξαναπεί σε αυτές τις ηλικίες δεν μιλάμε για πράγματα που δεν βιώνουν αυτή τη στιγμή, δεν έχουν εμπειρίες, γιατί πολύ απλά δεν θα καταλάβουν αυτές τις έννοιες και θα τους δημιουργήσουμε μεγάλη σύγχυση.  Μπορούμε σαφώς να εκμεταλλευτούμε το γεγονός ότι θα συμβούν κάποια γεγονότα πολύ κοντά σε αυτά κι έτσι να τους τα συζητήσουμε. Όπως για παράδειγμα ότι τις επόμενες μέρες ο νονός ή η νονά θα έρθει στο σπίτι και θα μας φέρει μια λαμπάδα, τσουρέκι, σοκολατένιο αυγό. Κι αυτό γιατί θα γιορτάσουμε μια μεγάλη γιορτή και θα πάμε στην εκκλησία να ανάψουμε την λαμπάδα. Μιλάμε για καταστάσεις που θα ζήσουν στο σπίτι, όπως το βάψιμο των κόκκινων αυγών, το ψήσιμο των κουλουριών και των τσουρεκιών. Ότι όταν θα βάψουν τα αυγά, η μαμά θα τους δώσει από ένα και θα χτυπήσουν με δύναμη το αυγό της μαμάς ή του μπαμπά για να δουν ποιο θα σπάσει. Όλα αυτά όμως δεν τα λέμε χωρίς να δείχνουμε κάτι γιατί πάλι θα μας κοιτάνε παράξενα. Γι’ αυτό το λόγο έφτιαξα ένα βίντεο με το movie maker, χρησιμοποιώντας φωτογραφίες που στηρίζουν όλα αυτά που τους λέμε. Όπως και για τα αυγά που γεννάνε οι κοτούλες. Δηλ κοτούλες στη φωλιά, αυγά, κλώσες, κοτοπουλάκια να προσπαθούν να βγουν από τα αυγά τους. Έτσι λοιπόν θα τους είναι πιο εύκολο να καταλάβουν αυτά που τους αναφέρουμε, όπως και ότι όταν θα έρθει η στιγμή να βιώσουν κάτι από όλα αυτά, ίσως να τους έρθει η θύμηση των όσων είχαν παρατηρήσει στο βίντεο.

Κι ερχόμαστε στην κάρτα μας που έχει σχέση με κοτοπουλάκι που βγαίνει από το αυγό. (γι’ αυτό  και το βιντεάκι).
Πρώτα μιλήσαμε για το χαρτονάκι, με τι τους έμοιαζε. Στη συνέχεια τους ρώτησα αν ήθελαν να το στολίσουν, να το κάνουν πιο όμορφο με χρώματα. Τους έδωσα διάφορα υλικά για να τα αισθανθούν, να τα σχίσουν(τα χαρτιά), να μιλήσουν για τα χρώματα που έχουν.

Για να δούμε τα υλικά

Από εκεί και ύστερα χωριστήκαμε σε τρεις ομάδες. Όσα και τα υλικά. Χαρτιά, χαρτοπετσέτες και υφάσματα. Έβαλαν κόλλα στο αυγό τους και άρχισαν το κόλλημα. Χρησιμοποιήσαμε άχρηστο υλικό(χαρτόνι από κουτί δημητριακών, χαρτιά από περιτυλίγματα σοκολάτας, έντυπα, υπολείμματα χαρτονιών, κομμάτια υφάσματων που μας έφεραν).Μόνο για τη βάση της κάρτας χρησιμοπίησα οντουλέ χαρτόνι.
Χαρτοπετσέτα

Υφάσματα


 Χαρτάκια

Η συνέχεια ήταν δική μου για να συνθέσω την κάρτα. Και να το αποτέλεσμα.
 Η κάρτα μας για το Πάσχα
 Με χαρτοπετσέτα
 Με χαρτάκια
 Με υφάσματα


Η σπουδάστρια Κατερίνα τους έπαιξε «κουκλοθέατρο» με αντίστοιχο θέμα και στη συνέχεια έπαιξαν κι εκείνα μόνα τους


Το Κατερινάκι επί το έργω!


Το κοτοπουλάκι και η κότα!


 Πασχα

9 σχόλια:

  1. Εξαιρετική η ιδέα για την πασχαλινή κάρτα. Μπράβο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ !!!!!!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΚΑΡΤΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΙΚΟΛ!!!!1 ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ! ΕΙΣΑΙ ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΟΤΑΤΗ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι γλυκιά προσέγγιση του θέματος!!!!!!!!!!! Όσο για την καρτούλα.... ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!!! Η συνονόματη-ΛΕΤΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι ωραια που τα συνδυασατε ολα , μπραβο Νικολ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου άρεσε πολύ !!! Την κρατάω για του χρόνου !!! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή