Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Ο γάιδαρος κάνει μαθηματικά!!!!



Σήμερα μια ακόμα ευχάριστη μέρα κύλησε στο σταθμό. Το τελευταίο διάστημα διαβάζουμε συχνά πυκνά ιστοριούλες από το παλιό ανθολόγιο που είχα στο δημοτικό. Σήμερα διαβάσαμε το παραμύθι Ο λύκος η αλεπού και ο γάιδαρος. Άρεσε πολύ στα παιδιά. Καθώς συζητάγαμε για το παραμύθι "είδα" ότι ήρθε ο ταχυδρόμος και κάτι μας άφησε έξω από την τζαμένια μας πόρτα. Τρέξαμε όλοι μας να δούμε τι ήταν αυτό.



Με μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε ότι μας είχε αφήσει ένα γράμμα. Αλλά από ποιόν ήταν άραγε; Ο φάκελος έγραφε ότι μας το έστελνε ο γαϊδαράκος του παραμυθιού. Τα παιδιά κοιτάγανε με ανοιχτό το στόμα, κάποια κρυφογελούσαν. Μα είναι δυνατόν ο γαϊδαράκος να μας στείλει γράμμα; Και τι θέλει να μας πει; Άνοιξα το φάκελο και ήρθαν όλα τριγύρω μου για να βλέπουν καλύτερα. Τους διάβασα το κείμενο.




Όλα τα παιδιά δέχτηκαν να τον βοηθήσουν. Αμέσως άρχισαν να υπολογίζουν. Τους είπα τα δεδομένα και τα "κομπιουτεράκια" δούλεψαν στο φουλ. Είπαν τα αποτελέσματα, αλλά τους είπα για να είμαστε σίγουροι ότι δεν θα τα υπολογίσουμε λάθος και θα του πούμε το σωστό αποτέλεσμα, καλό θα ήταν να κάτσουμε να τα γράψουμε. Έφτιαξα εκείνη την ώρα ένα φύλο εργασίας με έναν πίνακα αναφοράς για το κάθε παιδί. Ο πίνακας έδειχνε τα ζώα με το όνομά τους από κάτω. Το φύλλο εργασίας ήταν χωρισμένο σε δύο στήλες. Στη μία ήταν σχεδιασμένος ο λύκος και στην άλλη η αλεπού. Δίπλα από κάθε στήλη υπήρχαν τα ζώα που έφαγε το κάθε ζώο και ο αριθμός αυτών. Έτσι λοιπόν το κάθε παιδί θα έπρεπε να ¨διαβάσει" το ζώο συμβουλευόμενο τον πίνακα αναφοράς και στη συνέχεια να σχεδιάσει τον σωστό αριθμό ζώων. Έκανα ένα λάθος όμως. Το όνομα του κάθε ζώου που ήταν γραμμένο στον πίνακα αναφοράς ήταν γραμμένο στον ενικό αριθμό. Στις στήλες όμως ήταν στον πληθυντικό. Ρίσκαρα και τους έδωσα τα χαρτιά γιατί είχαν ήδη βγει οι φωτοτυπίες. Κι αυτό γιατί έχω προσέξει ότι κατά κύριο λόγο παρατηρούν τα πρώτα γράμματα της λέξης προκειμένου να βρουν τις ίδιες λέξεις. Κι έτσι κι έγινε.





Στο τέλος έπρεπε να κυκλώσουν το ζώο που έφαγε τα περισσότερα ζώα.
Στη συνέχεια γράψαμε ένα γράμμα. Δηλαδή τα παιδιά έλεγαν κι εγώ έγραφα. Υπέγραψε το κάθε παιδί ζωγραφίζοντας τον εαυτό του και γράφοντας το όνομά του.
   
.


Είμαι σίγουρη ότι περιμένουν πώς και πώς να έρθει το επόμενο γράμμα





5 σχόλια:

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια κορίτσι μου!!!! Μας βάζεις κάτω όλες όταν έχεις τα κέφια σου...και πολλές φορές και όταν δεν τα έχεις...!!!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΑΑΑΑ!!!!.ΠΕΡΙΜΕΝΩ....ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑς ΑΛΛΕΣ 3 ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΙΠΕΣ;;;ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΣ ΧΑΣΩ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευφάνταστη διδασκαλία !Πολλά πολλά μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νικολέττα μου ,δεν έχω λόγια!!!!Είσαι σούπερ !!!!Μπράβο κοπέλα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α ΡΕ ΝΙΚΟΛΕΤΣΑ ,,ΑΣΤΕΡΙΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣΣΣΣΣ .....
    ΤΥΧΕΡΕΣ ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ!! ΣΕΒΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή