Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2012

25η Μαρτίου μέρος 2ο Δραματοποίηση

Είναι βράδυ και τα παιδιά ετοιμάζονται να φύγουν για το σχολειό. Η βραδιά είναι καλή και το φεγγάρι θα φωτίζει καλά το δρόμο τους. Λίγο πριν ξεκινήσουν, καταυθάνει ο...Τρελάντώνης με ένα σφραγισμένο γράμμα. Τι να συμβαίνει άραγε!!!!! Ο πατέρας παίρνει το γράμμα σπάει το κόκκινο βουλοκέρι και αρχίζει να διαβάζει.











Ήταν από τον Παππούλη! Τι θα έκαναν τώρα τα παιδιά; Θα τα κατάφερναν να βρουν το καινούργιο μέρος που θα συναντιόνται; Και γιατί να συμβεί κάτι τέτοιο; Μέχρι πότε θα κρύβονται;

Πολλά πέρναγαν από το κεφαλάκι τους, όμως ο δρόμος ήταν μακρύς κι έπρεπε να ξεκινήσουν. Δύο παιδιά πήραν το πρώτο τσαρουχάκι και παρατήρησαν ότι επάνω του είχαν γραφτεί δύο σύμβολα.







Συμβουλεύτηκαν το χάρτη κι έτσι βρήκαν ότι έπρεπε να πάνε... στην κουζίνα! Τα δύο παιδιά πήγαν κι άρχισαν να ψάχνουν. Όσο οι δυο τους έψαχναν οι άλλοι τραγούδαγαν το φεγγαράκι μου λαμπρό.Κοιτούσαν πότε από δω πότε από κει μήπως και δουν κανένα Τούρκο. Τα δύο παιδιά γύρισαν χαρούμενα γιατί είχαν βρει το τσαρουχάκι τους. Πόσο περίεργα ήταν αυτά τα σύμβολα! Τους είχε μιλήσει ο Παππούλης γι' αυτά. Η φιλική εταιρία είχε μυστικό αλφάβητο και χρησιμοποιούσε συνθηματικές φράσεις για να επικοινωνούν με τους Έλληνες και να μην τους πάρουν είδηση οι Τούρκοι. Να τώρα που κι εκείνα με τη σειρά τους θα χρησιμοποιούσαν αυτή τη μέθοδο.

Ωχ! Κρυφτείτε παιδιά! Τούρκοι!!!!!!!




Δύο δύο παιδιά πήγαιναν κάθε φορά να ανακαλύψουν το καινούργιο τσαρουχάκι. Πότε στη Κυρά Σαρακοστή, πότε στα βιβλία, πότε στα τουβλάκια και στα εργαλεία επίσης. Ε, καμιά φορά πέρναγε κανένας Τούρκος και έτρεχαν να κρυφτούν.. σαν τις στρουθοκαμήλους. Στην τελευταία αποστολή τα παιδιά έπρεπε να ψάξουν στο κουκλοθέατρο. Και να, εκεί ήταν! Ο Παππούλης τους περίμενε. Κάποιοι είχαν ήδη φτάσει και καθόντουσαν μπροστά στα πόδια του σαν να κρέμονταν από τα χείλη του. Ήταν σαν μια ζωγραφιά!






Και ποιο στόχο δεν καλύψαμε με αυτή την δραστηριότητα!
Αυτό που θα πρέπει να προσέξετε, είναι ότι πριν να κάνετε αυτή τη δραστηριότητα, θα πρέπει να έχουν καταλάβει πώς λειτουργεί ο χάρτης. Ο καλύτερος τρόπος είναι με το να γίνει κάτι αντίστοιχο.


Κάτι που βρήκα στο διαδίκτυο




Καλά να περάσετε!!!!!!!

10 σχόλια:

  1. Kαλά, δεν υπάρχει η δραστηριότητά σας! Κρυμμένος θησαυρός διασκευασμένος! Τι ωραία ιδέα και πόσο θα το διασκέδασαν τα παιδιά σίγουρα!Πολλά μπράβο Νικολέττα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηρώ θα χαιρόμουν πολύ να χρησιμοποιήσεις τη δραστηριότητα στην τάξη σου και να μου μεταβιβάσεις το αποτέλεσμα! Θα χαιρόμουν πολύ αν τελικά σου φανεί τόσο χρήσιμη όσο μου φάνηκε η δική σου ιδέα με το παιχνίδι σωστό λάθος! Περιμένω!!!!!

      Διαγραφή
  2. ΑΠΑΙΧΤΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΑΥΤΗ Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
    ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΔΑΣΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υποκλίνομαι κορίτσι μου! Μπράβο για την απίθανη ιδέα σου, μακάρι να είχα το χρόνο να την υλοποιήσω, την κρατώ για την επόμενη χρονιά! Χίλια συγχαρητήριααααα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να το λοιπόν το κυνήγι του θησαυρού.Τα μικρά σου είναι τσακμάκια . Εύγε....ελπίζω να μην δυσκολεύτηκαν... αλλά και πάλι...έχεις εσύ τον τρόπο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολλα συγχαρητηρια για την ευρυματικοτητα σου κ το μερακι σου !! την ζηλεψα την δραστηριοτητα σου κ την κρατω!!! μπραβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετική δραστηριότητα Νικόλ. Δεν την είχα δει. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΧΟΥ ΤΙ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΚΡΥΜΕΝΟΣ ΘΗΣΑΥΡΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υπέροχη ιδέα!!!!!!!!!!!!!ευχαριστούμε Νικολ μας!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νικολέττα μου όσα χρόνια και να περάσουν θα θεωρώ αυτή σου τη δραστηριότητα απλά κορυφαία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή