Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Για το παιχνίδι της Μάρως

Δεν τα κάνω εγώ αυτά. Δεν ξέρω πώς το είδα. Να λοιπόν Μάρω τι απάντησα στις ερωτήσεις σου.

1. Σε ποιο μέρος θα ήθελες να ταξιδέψεις;

Θα ήθελα να πάω στην Αγγλία! Να βρω τη φίλη μου την Ιωάννα!

2. Ποια είναι η μεγαλύτερη επαγγελματική φιλοδοξία σου;

Να συνεχίσω να κάνω αυτό που μου αρέσει.

3. Που θα ήθελες να είσαι σε 10 χρόνια;

Εδώ που είμαι τώρα!

4. Θα ήθελες να έχεις δικό σου παιδικό σταθμό;

ΟΧΙ!!!!!!!!!!!!

5. Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία;

Ο Ρατατούι

6. Ποια είναι η αγαπημένη σου δραστηριότητα - παιχνίδι να κάνεις στα παιδιά;

Αφήγηση παραμυθιού, μουσική και τραγούδι.

7. Που έκανες τις ωραιότερες διακοπές σου;

Στην Πρέβεζα.

8. Ποιο είναι το αγαπημένο σου σπορ;

Το κολύμπι.

9. Πιστεύεις στην τύχη ή στην μοίρα;

Και στα δύο.

10.        Ποιο είναι το μεγαλύτερο κατόρθωμα σου ως τώρα;

Η οικογένειά μου και η δουλειά μου.

11.        Αν δεν έκανες το επάγγελμα που κάνεις σήμερα τι επάγγελμα θα ήθελες να κάνεις;

Θα ήθελα να κάνω κάτι δημιουργικό με φαντασία και να καταπιάνομαι με πινέλα, ψαλίδια, εργαλεία……

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου